<
درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ من خوش آمدید,این وبلاگ با هدف خدمت به شما کاربران گرامی و اطلاع رسانی در تمام زمینه ها تاسیس شده درضمن برای نمایش بهتر سایت از مرورگر فایر فاکس استفاده نمایید.
آخرين مطالب ارسالي
کورل دراو، نرم افزار قدرتمند طراحی برداری – CorelDRAW Graphics Suite X6 16.1.0.843 SP
Avast Internet Security 8.0.1489.300 Final - بسته امنیتی آواست
cFosSpeed 9.04 Build 2051 Final - افزایش سرعت اینترنت
کلیپ تماشایی از گربه با کلاس
کلیپ هنرنمایی پدربزرگ از کار افتاده در جشن عروسی
کلیپ خنده دار و دیدنی اجرای حمید ماهی صفت در گرگان
ویرایش، نمایش و افزایش کیفیت تصاویر توسط easyHDR Pro 2.30.1
نرم افزار کنترل از راه دور سیستم – TeamViewer v8.0.16447
دانلود cFosSpeed 8.00 Build 1946 Final نرم افزار افزایش سرعت اینترنت
دانلود بایت شماره 221 - ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان
نسخه جدید و قابل حمل قدرتمندترین نرم افزار رایت – Nero Burning Rom v11.0.15000.1.12 Portable
نرم افزار مانیتور دمای کامپیوتر SpeedFan 4.47
دانلود نرم افزار ضد تروجان قوی GridinSoft Trojan Killer 2.1.2.1
دانلود نرم افزار Sony Vegas Movie Studio HD Platinum 11.0.322
دانلود بایت شماره 220 - ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان
نرم افزار کم حجم و کارآمد مدیریت دانلود InstantGet
تصاویری از مارال فرجاد , Maral Farjad
NetSarang Xmanager Enterprise 4.0.0193 – کنترل سیستم از راه دور
دانلود Joboshare DVD Creator v3.2.9.0413 - نرم افزار رایت فیلم بر روی DVD
دانلود Splash PRO EX v1.12.2.0 - نرم افزار تماشای فایل های ویدئویی
دسته بندي : <-CategoryName->

آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها  عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت دانلودها با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳ و ۴ و از جمله ۵ به روز می کند.آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.

 

Eset Offline Update آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ 31 فروردین ۹۱

 

 

روش استفاده و به روز رسانی NOD32 و Smart Security
1- فایل قرار داده شده روی سایت را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.
۲- فولدر Eset-Update-Downloadha را در ریشه یکی از درایوها مانند C کپی کنید.
۳- در داخل آنتی ویروس NOD32 و یا Smart Security در قسمت Setup بر روی Toggle Advanced Mode کلیک کنید. Yes را انتخاب کرده و بر روی Enter entire advanced setup tree کلیک کنید.
۴- به قسمت Update‌ بروید.
۵- بر روی Edit کلیک کنید.
۶- مسیر فایلهای Update مانند C:Eset-Update-Downloadha را وارد کرده و بر روی Add ‌و سپس OK و دوباره OK کلیک کنید.
۷- در داخل برنامه و در قسمت Update‌ بر روی Update Virus Signature database کلیک کنید.
۸- برنامه بدون مشکل و به روز می شود.

 

نکات:
۱- برای این به روز رسانی نیازی به Username و Password وجود ندارد.
۲- این Update هم نسخه های ۳۲ بیتی (x86) و هم ۶۴ بیتی (x64) را به روز می کند.
۳- عملیات به روز رسانی بر روی نسخه ESET NOD32 Antivirus Business Edition 4.0.417.0 و ESET Smart Security Business Edition 4.0.417 تست شده است.
۴- این Update ‌فقط مخصوص نسخه های ۳ و ۴ و نسخه جدید ۵ این نرم افزار است و نسخه ۲ را به روز نمی کند.

 

روش استفاده و به روز رسانی NOD32 و Smart Security نسخه ۵ :


۱- فایل مخصوص به روز رسانی نسخه ۵ را نیز دانلود کنید.
۲- نرم‌افزار اصلی را نصب کرده دستگاه را ریستارت نموده وارد Safe Mode شوید.
۳- کرک نرم‌افزار اصلی را که به همراه نرم‌افزار دانلود کرده‌اید از فولدر کرک اجرا کرده و دکمه Enable را فشار دهید.
۴- مجددا دستگاه را ریستارت کرده و وارد Safe Mode شوید.
۵- از فولدر کرکی که همراه فایل آپدیت دریافت کرده‌اید، متناسب با نوع سیستم عامل خود وارد یکی از فولدرهای x86 یا x64 شوید.

۶- سپس وارد فولدر Enable Offline Update شده و فایل Enable Offline Update x86/64.bat را دو بار پیاپی اجرا نمایید.
۷- فولدر Eset-Update-Downloadha را که از دانلودها ، دریافت کرده‌اید در مسیر ریشه درایو C کپی کنید. دقت نمائید که در صورت تغییر نام فولدر، آپدیت آفلاین فعال نخواهد شد.
۸- دستگاه را ریستارت کرده، وارد آنتی ویروس یا اسمارت سکیوریتی شده و نرم‌افزار را آپدیت نمائید.
۹- در صورتی که کلیه مراحل را به درستی انجام داده باشید نرم‌افزار باید بدون نیاز به یوزر نیم و پسورد، از فولدر مذکور آپدیت شود. در صورتی که آپدیت آفلاین فعال نشده بود مراحل ۵ به بعد را مجددا تکرار نمائید.
۱۰- جهت بازگشت به آپدیت آنلاین مراحل ۵ به بعد را تکرار کرده لکن این بار از فولدر Enable Online Update استفاده نمائید.

 

source آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ 31 فروردین ۹۱ توضیحات : لینک های مستقیم دانلود آفلاین آپدیت NOD32 تا یک ماه پس از تاریخ ارسال مطلب سالم می باشند و پس از آن از سرور سایت حذف خواهد شد. ضمنا هر ۱۰ روز آپدیت آفلاین جدید NOD32 در سایت قرار خواهد گرفت.

 

 

password آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ 31 فروردین ۹۱پسورد فایل: www.downloadha.com

download آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ 31 فروردین ۹۱ لینک دانلود – 40 مگابایت | لینک کمکی

بازديد : بار
9:47 | جمعه 1 ارديبهشت 1391
دسته بندي : <-CategoryName->

یکی از قدرتمند ترین و معروف ترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی روسی Kaspersky است که قطعآ اکثر شما Anti-Virus و Internet Security این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آنها نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت کسپراسکای در حدود ۹۰ تا ۱۰۰ مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت دانلودها به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت Kaspersky این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اینترنت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.

 

kaspersky update آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ 22 بهمن 90

 

 

برای مشاهده آموزش آفلاین نرم افزار کلیک کنید.

با استفاده از این آپدیت شما می توانید نسخه های :

Kaspersky ineternet Security

Kaspersky Antivirus

Kaspersky PURE

را آپدیت نمایید.

 

source آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ 22 بهمن 90 توضیحات : لینک های مستقیم دانلود آفلاین آپدیت Kaspersky تا یک ماه پس از تاریخ ارسال مطلب سالم می باشند و پس از آن از سرور سایت حذف خواهد شد. ضمنا هر ۱۰ روز آپدیت آفلاین جدید Kaspersky در سایت قرار خواهد گرفت.

 

password آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ 22 بهمن 90پسورد فایل: www.downloadha.com

download آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ 22 بهمن 90 لینک دانلود – 250 مگابایت | لینک کمکی

بازديد : بار
11:47 | شنبه 22 بهمن 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

قابل توجه دوستانی که همیشه به اینترنت دسترسی ندارند و یا خواهان آن هستند که وقت زیادی برای آپدیت آنتی ویروس خود نگذارند , نگران نباشند توسط این آپدیت آفلاین یا اضافه کردن دیتابیس به نود ۳۲ (SET Nod32 Offline Update) شما میتوانید از گرفتارشدن به انواع ویروسها و تروجان ها آسوده خاطر باشید.

 

nod32offline آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود۳۲ – NOD32v 3 Offline Update

 

source آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود۳۲ – NOD32v 3 Offline Update توضیحات: برای استفاده  ابتدا نود ۳۲ را در کامپیوتر خود نصب کنید توجه کنید که نصب کردن آن هیچ تغییری در رجیستری ندهد به این صورت که بعد از اتمام نصب شما باید مسیری را برای آپدیت شدن در قسمت کنترل پنل ( Configuration Panel) مشخص کنید و سپس آپدیت را شروع نماید و باید توجه کنید که چند لحظه ای طول میکشد که ESET Product این مسیر محلی برای آپدیت را تشخیص و تایید کند.

password آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود۳۲ – NOD32v 3 Offline Updateپسورد فایل: www.downloadha.com

download آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود۳۲ – NOD32v 3 Offline Updateلینک دانلود – 24.2 مگابایت | لینک کمکی

بازديد : بار
12:32 | دو شنبه 10 بهمن 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

آپدیت آفلاین آنتی ویروس مک آفی نسخه 8 تاریخ 2012.01.02امروزه نرم افزارهای امنیتی فراوانی روانه ی بازار شده اند و این درحالی است که بیش از ۹۹ درصد آن ها تنها در صورتی قادر خواهند بود تا امنیت کاملی را برای شما فراهم نمایند که به صورت مکرر و پیوسته آپدیت و به روز شوند تا با به دست آوردن آخرین بانک اطلاعاتی فایل های مخرب و روش های مقابله با آن ها بتوانند از سیستم شما محافظت کرده و از نفوذ انواع این گونه فایل های مخرب به سیستمتان جلوگیری نمایند تا امنیت سیستم شما حاصل شده و در مقابل این گونه خطرات بیمه شود. حال همان طور که می دانید به روز رسانی این بسته ها و نرم افزارهای امنیتی به دو صورت آنلاین، که متداول ترین راه ممکن بوده ولی به خاطر حجم های بالای این گونه آپدیت ها در مرحله ی اول و سرعت های پایین اینترنت و سایر مشکلات، همچون قطع شدن و عدم وجود امکان ادامه ی دانلود برای بسیاری از کاربران کاری بسیار کسل کننده و دشوار محسوب شده و کمتر توسط افراد مورد استفاده قرار می گیرد و روش دوم یعنی به صورت آفلاین که به خاطر داشتن مزیت های فراوانی همچون امکان ادامه ی دانلود در صورت قطع شدن، امکان استفاده از آن برای بی نهایت سیستم، سرعت بسیار بالا، امکان استفاده از آن ها پس از نصب مجدد ویندوز و هزاران مزیت دیگر طرفداران بسیاری داشته و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد انجام می پذیرد. حال از آنجایی که یافتن آپدیت های آفلاین به روز و مطمئن نیز خود مشکلی است که بسیاری از کاربران با آن دست و پنجه نرم می کنند گروه پر توان آسان دانلود قصد دارد تا با ایجاد روشی جدید و با ارائه ی آپدیت های آفلاین نرم افزارهای امنیتی محبوب و پرقدرتی همچون Nod32، و Mcafee با لینک مستقیم و برای نسخه ها و ورژن های مختلف و به روز رسانی هر چند وقت یک بار آن ها این مشکل کاربران را نیز برطرف نموده و باز هم خدمتی به شما دوستان عزیز آسان دانلودی نماید تا بتوانید بسته های امنیتی خود را بروز نگه داشته و سیستم خود را در مقابل خطرات محافظت نمایید. همان طور که می دانید شرکت Mcafee یکی از قدیمی ترین شرکت های است که در زمینه ی امنیت سیستم ها سابقه ی فراوانی داشته و افراد بسیاری در دنیا و حتی ایران از بسته های امنیتی این شرکت توانا استفاده می کنند ولی از آنجایی که این شرکت محصولات خود را برای کاربران ایرانی تحریم نموده و کاربران عزیز را با مشکلات بسیاری روبه رو ساخته سعی کردیم تا با ارائه ی بسته های امنیتی و همچنین آپدیت های آفلاین و به روز این شرکت توانا رفاه شما دوستان عزیز و امنیت سیستمتان را فراهم نماییم و اکنون نیز بسته ی آپدیت آفلاینی را ارئه نمودیم تا بتوانید تمام ورژن های هشت McAfee VirusScanرا به روز نمایید.

| دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس مک آفی نسخه ۸ تاریخ ۲۰۱۲٫۰۱٫۰۲ در ادامه مطلب|
 

 
آپدیت آفلاین آنتی ویروس مک آفی نسخه 8 تاریخ 2012.01.02 طریقه ی استفاده از فایل های آپدیت : پس از دریافت فایل و خارج کردن آن از حالت فشرده تنها کافیست آن را اجرا کنید تا آنتی ویروس شما به صورت آفلاین روز شود. این فایل فقط بر روی نسخه Enterprise کار می کند.

آپدیت آفلاین آنتی ویروس مک آفی نسخه 8 تاریخ 2012.01.02 دانلود رایگان آپدیت آفلاین با لینک مستقیم - ۱۲۵ مگابایت
آپدیت آفلاین آنتی ویروس مک آفی نسخه 8 تاریخ 2012.01.02 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com

بازديد : بار
10:41 | پنج شنبه 22 دی 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

شما بوسیله این برنامه می توانید nod32 خود را به راحتی آپدیت کنید . در این نرم افزار که شما می توانید آپدیت nod را از طریق لینک هایی که این نرم افزار به شما می دهد دریافت کنید و از آن هم در کامپیوتر خود و هم در کامپیوتر دیگران استفاده کنید. این نرم افزار امکان آپدیت نرم افزارهای دیگر همچون CureIt (DrWEB), AVZ, AVPTool, Trojan Remover را برای شما فراهم می آورد.

قابلیت های کلیدی این نرم افزارNOD32 Update Viewer v4.03 :
-امکان دانلود از تمامی سرور ها بدون محدودیت
- نشان دادن نسخه برنامه ( متناسب با نسخه کامپیوتر شما )
- شما می توانید فایل را بررسی کنید بعد آن را دانلود کنید
- گذاشتن چند لینک مجزا برای یک فایل
- امکان بروز رسانی خودکار
- نشان دادن آپدیت های جدید به رنگ سبز و آپدیت های قدیمی به رنگ قرمز

 

آپدیت آنتی ویروس NOD32 با نرم افزار NOD32 Update Viewer v4.03

 

addفرمت:exe

حجم:۱,۲۳ MB

دانلود

lockرمز فایل:www.onlydownload.ir

بازديد : بار
20:9 | چهار شنبه 21 دی 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

منبع : www.AsanDownload.com

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته

بانک اطلاعاتی

که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر

Eset NOD32 

یا

Kaspersky

برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های

به روز رسانی

شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و

کرک ها

دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف

Kaspersky

را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.



 

طريقه ي استفاده از فايل هاي آپديت ( چند ثانیه منتظر بمانید تا عکس بارگزاری شود.)

 قيمت: رايگان



Kaspersky Internet Security 2011
دانلود رايگان با لينك مستقيم - 123مگابايت
Kaspersky Anti-Virus 2011
دانلود رايگان با لينك مستقيم - 115 مگابايت
Kaspersky PURE v9
دانلود رايگان با لينك مستقيم - 115 مگابايت
Kaspersky Internet Security 2012
دانلود رايگان با لينك مستقيم - 123مگابايت
Kaspersky Anti-Virus 2012
دانلود رايگان با لينك مستقيم - 123 مگابايت

 پسورد فايل زيپ :

www.asandownload.com
بازديد : بار
17:43 | چهار شنبه 21 دی 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

یکی از قدرتمند ترین و معروف ترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی روسی Kaspersky است که قطعآ اکثر شما Anti-Virus و Internet Security این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آنها نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت کسپراسکای در حدود ۹۰ تا ۱۰۰ مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت دانلودها به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت Kaspersky این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اینترنت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.

 

kaspersky update آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ 7 دي 90

 

 

برای مشاهده آموزش آفلاین نرم افزار کلیک کنید.

با استفاده از این آپدیت شما می توانید نسخه های :

Kaspersky ineternet Security

Kaspersky Antivirus

Kaspersky PURE

را آپدیت نمایید.

 

source آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ 7 دي 90 توضیحات : لینک های مستقیم دانلود آفلاین آپدیت Kaspersky تا یک ماه پس از تاریخ ارسال مطلب سالم می باشند و پس از آن از سرور سایت حذف خواهد شد. ضمنا هر ۱۰ روز آپدیت آفلاین جدید Kaspersky در سایت قرار خواهد گرفت.

 

password آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ 7 دي 90پسورد فایل: www.downloadha.com

download آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ 7 دي 90 لینک دانلود – 230 مگابایت | لینک کمکی

بازديد : بار
10:10 | پنج شنبه 8 دی 1390
دسته بندي : <-CategoryName->

آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها  عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت دانلودها با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳ و ۴ و از جمله ۵ به روز می کند.آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.

 

Eset Offline Update آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ 6 آذر ٩٠

 

 

روش استفاده و به روز رسانی NOD32 و Smart Security
1- فایل قرار داده شده روی سایت را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.
۲- فولدر Eset-Update-Downloadha را در ریشه یکی از درایوها مانند C کپی کنید.
۳- در داخل آنتی ویروس NOD32 و یا Smart Security در قسمت Setup بر روی Toggle Advanced Mode کلیک کنید. Yes را انتخاب کرده و بر روی Enter entire advanced setup tree کلیک کنید.
۴- به قسمت Update‌ بروید.
۵- بر روی Edit کلیک کنید.
۶- مسیر فایلهای Update مانند C:Eset-Update-Downloadha را وارد کرده و بر روی Add ‌و سپس OK و دوباره OK کلیک کنید.
۷- در داخل برنامه و در قسمت Update‌ بر روی Update Virus Signature database کلیک کنید.
۸- برنامه بدون مشکل و به روز می شود.

 

نکات:
۱- برای این به روز رسانی نیازی به Username و Password وجود ندارد.
۲- این Update هم نسخه های ۳۲ بیتی (x86) و هم ۶۴ بیتی (x64) را به روز می کند.
۳- عملیات به روز رسانی بر روی نسخه ESET NOD32 Antivirus Business Edition 4.0.417.0 و ESET Smart Security Business Edition 4.0.417 تست شده است.
۴- این Update ‌فقط مخصوص نسخه های ۳ و ۴ و نسخه جدید ۵ این نرم افزار است و نسخه ۲ را به روز نمی کند.

 

روش استفاده و به روز رسانی NOD32 و Smart Security نسخه ۵ :


۱- فایل مخصوص به روز رسانی نسخه ۵ را نیز دانلود کنید.
۲- نرم‌افزار اصلی را نصب کرده دستگاه را ریستارت نموده وارد Safe Mode شوید.
۳- کرک نرم‌افزار اصلی را که به همراه نرم‌افزار دانلود کرده‌اید از فولدر کرک اجرا کرده و دکمه Enable را فشار دهید.
۴- مجددا دستگاه را ریستارت کرده و وارد Safe Mode شوید.
۵- از فولدر کرکی که همراه فایل آپدیت دریافت کرده‌اید، متناسب با نوع سیستم عامل خود وارد یکی از فولدرهای x86 یا x64 شوید.

۶- سپس وارد فولدر Enable Offline Update شده و فایل Enable Offline Update x86/64.bat را دو بار پیاپی اجرا نمایید.
۷- فولدر Eset-Update-Downloadha را که از دانلودها ، دریافت کرده‌اید در مسیر ریشه درایو C کپی کنید. دقت نمائید که در صورت تغییر نام فولدر، آپدیت آفلاین فعال نخواهد شد.
۸- دستگاه را ریستارت کرده، وارد آنتی ویروس یا اسمارت سکیوریتی شده و نرم‌افزار را آپدیت نمائید.
۹- در صورتی که کلیه مراحل را به درستی انجام داده باشید نرم‌افزار باید بدون نیاز به یوزر نیم و پسورد، از فولدر مذکور آپدیت شود. در صورتی که آپدیت آفلاین فعال نشده بود مراحل ۵ به بعد را مجددا تکرار نمائید.
۱۰- جهت بازگشت به آپدیت آنلاین مراحل ۵ به بعد را تکرار کرده لکن این بار از فولدر Enable Online Update استفاده نمائید.

 

source آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ 6 آذر ٩٠ توضیحات : لینک های مستقیم دانلود آفلاین آپدیت NOD32 تا یک ماه پس از تاریخ ارسال مطلب سالم می باشند و پس از آن از سرور سایت حذف خواهد شد. ضمنا هر ۱۰ روز آپدیت آفلاین جدید NOD32 در سایت قرار خواهد گرفت.

 

 

password آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ 6 آذر ٩٠پسورد فایل: www.downloadha.com

download آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ 6 آذر ٩٠ لینک دانلود آپدیت – 45 مگابایت | لینک کمکی

download آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ 6 آذر ٩٠ لینک دانلود کرک آپدیت نسخه ۵ – 500 کیلوبایت | لینک کمکی

بازديد : بار
18:32 | شنبه 12 آذر 1390
نويسندگان